- Odsłony: 2037
Jaki jest –każdy widzi. Firmie wybaczamy wiele, bo Jeep to legenda. Po połączeniu z Fiatem marka zyskała i to nie tylko w kabinie. Jeep odnowił wszystkie modele. Docenili to klienci a w ślad za nimi księgowi koncernu.
Jeep Grand Cherokee MY2016 jest dostępny od kwietnia br. i kosztuje od 234 tysięcy zł. Wraz z wprowadzeniem nowego rocznika modelowego, flagowy Jeep otrzymuje technologię Stop-start dla silników V6, trójwarstwowe lakiery, mniejszą masę i nowe wskaźniki. Wszystkie silniki Jeepa Grand Cherokee współpracują z automatyczną, ośmiostopniową skrzynią biegów. Możliwości Jeepa zapewniają trzy systemy napędu 4x4 - Quadra-Trac II, Quadra-Drive II i dla wersji SRT Quadra-Trac ( dzięki którym samochód z „automatem” może być „bezkarnie” holowany).
Grand Cherokee MY2016 oferuje system ostrzegający przed najechaniem na przeszkodę, system ograniczający skutki kolizji oraz wiele wspomagaczy elektronicznych, które można obsługiwać bez komplikacji (instrukcję obsługi pojazdu przeglądać na 8,4-calowym ekranie dotykowym). Wszystkie Jeepy Grand Cherokee podobnie jak Range Rover mają realne a nie pozorowane możliwości terenowe, są bardzo komfortowe, mają świetne osiągi, brodzą i tylko latać nie potrafią.
Najmocniejsza wersja Jeepa z potężnym 6,4-litrowym silnikiem V-8 ma moc 468 KM i 624 Nm momentu obrotowego. SRT przyspiesza od 0-100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund, a 0-162 km/h w 16,3 sekundy, osiąga prędkość maksymalną 257 km/h. Standardowy system kontroli startu Launch Control optymalizuje osiągi Grand Cherokee SRT poprzez dostosowanie pracy silnika, przełożenia, przeniesienia napędu, kontroli stabilności oraz zawieszenia .
Tryby jazdy są skonfigurowane na: Auto, Sport, Track (Tor), Snow (Śnieg) oraz Tow (Holowanie), co umożliwia dopasowane do warunków drogowych.
Jaki jest Grand Cheerokee? To samochód wygodny o świetnych właściwościach terenowych, o renomie godnej marki.
Materiał Press
Opracował Rafał Jasiński
10.05.2016